Home  ›  News  ›

Verizon Expands Coverage With Purchase of Rural Cellular

Article Comments  

all discussions

show all 14 replies

NO FAIR

mcfadonna

Jul 30, 2007, 11:06 AM
Hey Verizon Shouldn't be able to do this. Its anti-free market. They are gonna become a Monopoly ๐Ÿ™„ Blah Blah Blah Blah Blah!


Now that Verizon has done it. What say you Verizon fan boys / AT&T haters?
...
mcfadonna

Jul 30, 2007, 11:15 AM
I think The Government should approve it provided Verizon sells off its GSM coverage. ๐Ÿ˜›
...
TVP125

Jul 30, 2007, 12:20 PM
ok....๐Ÿคจ
...
Ghosthendrikson

Jul 30, 2007, 1:22 PM
The only way it would be ruled a monopoly was if the FCC proved that their ownership of this new area PREVENTS other companies from competing in the same area.
...
sangyup81

Jul 30, 2007, 3:36 PM
Divest the GSM to at&t! ๐Ÿ˜Ž
...
Jayshmay

Jul 31, 2007, 9:11 AM
Now that idea, I like!!! But it seems as though AT&T and evil Verizon are in a constant battle to be #1 between each other, and evil Verizon might view selling off the GSM towers to AT&T as helping them maintain #1.

I'm originally from New England (Connecticut) and I often wonder how good wireless service is there, considering all the hills and so on.
...
dave73

Jul 31, 2007, 12:52 PM
Jayshmay said:
Now that idea, I like!!! But it seems as though AT&T and evil Verizon are in a constant battle to be #1 between each other, and evil Verizon might view selling off the GSM towers to AT&T as helping them maintain #1.

I'm originally from New England (Connecticut) and I often wonder how good wireless service is there, considering all the hills and so on.


I expect northern & central Vermont to be divested as Verizon already has the B side for that area, and there's possibly little competition there. Other than that, there's no overlap in the New England area with the A & B sides, but maybe in the PCS band though. Depending on competition in areas where Unicel might be only PCS & Verizon has...
(continues)
...
hondaccordex

Jul 30, 2007, 3:56 PM
its fair to verizon and sprint customers, with their roaming agreements that means both benefit from this purchase as far as i know...GREAT SUCCESS HIGH FIVE! lol and even if sprint doesnt benefit from this, they have put up quite a few more towers up maine.
...
muchdrama

Jul 30, 2007, 4:32 PM
mcfadonna said:
Hey Verizon Shouldn't be able to do this. Its anti-free market. They are gonna become a Monopoly ๐Ÿ™„ Blah Blah Blah Blah Blah!


Now that Verizon has done it. What say you Verizon fan boys / AT&T haters?


Fan boys? I just get my service from Verizon...I don't want to hump their leg.

Who cares?
...
SprintPCSGuy

Jul 30, 2007, 5:44 PM
LOL... the cell phone industry is almost getting as bad as videogames when it comes to fanboys.
...
matrix2004

Jul 30, 2007, 7:58 PM
I think Verizon should get into video games and create a console.
...
wombough

Jul 30, 2007, 9:01 PM
yeah cuz even if it sucks people will still say its the best damn console!
...
matrix2004

Jul 30, 2007, 10:25 PM
Yeah 'if' but it wouldn't.
...
TheNurseWhoLovedMe

Jul 31, 2007, 1:53 AM
SprintPCSGuy said:
LOL... the cell phone industry is almost getting as bad as videogames when it comes to fanboys.



I'd agree with this statement.
...
mcfadonna

Jul 30, 2007, 7:33 PM
I was being sarcastic , When AT&T was buying I think it was dobson you had Fanboys saying how unfair it was . Just poking a lil fun. ๐Ÿ˜‰
...

This forum is closed.

Please log in to report a message to the moderator.

This forum is closed.


all discussions

Subscribe to Phone Scoop News with RSS Follow @phonescoop on Twitter Phone Scoop on Facebook Subscribe to Phone Scoop on YouTube Follow on Instagram

 

All content Copyright 2001-2020 Phone Factor, LLC. All Rights Reserved.
Content on this site may not be copied or republished without formal permission.