Phone Scoop

printed September 1, 2015
See this page online at:
http://www.phonescoop.com/forums/forum.php?fm=m&ff=10&fh=1961094

Home  ›  Forums  ›

Java

all discussions

hello

pocketizzle

Dec 21, 2008, 9:13 PM
whats up
...
hellokitty6

Dec 21, 2008, 9:53 PM
Well hello to you Mr. Pocketizzle Very Happy
...
pocketizzle

Dec 21, 2008, 9:54 PM
Drooling whats up Drooling
...
pocketizzle

Dec 21, 2008, 10:08 PM
hey so whats up
...
hellokitty6

Dec 21, 2008, 10:12 PM
so whats up mr. wizzle when are we gonna have some fun again Laughing
...
pocketizzle

Dec 21, 2008, 10:13 PM
whenever you want , may be i cn do some ot next week. Laughing
...
hellokitty6

Dec 21, 2008, 10:15 PM
maybe we can i just dont want u to tripp when its time to go home lol Embarassed
...
IntheSouth

Dec 21, 2008, 10:34 PM
Surprised Laughing you are a clumsy person
...
jtgonzalez

Dec 21, 2008, 10:19 PM
yall are retards is this the way yall figured out how to chat
...
pocketizzle

Dec 21, 2008, 10:20 PM
lol u too funny , so yeah 50.00 bucks or what
...
hellokitty6

Dec 21, 2008, 10:22 PM
Weirdos my booty...so now we got u using it so does that make you one of ur weirdos? Laughing
...
IntheSouth

Dec 21, 2008, 10:22 PM
Shocked Eh? long time no see pocketizzle.. hows your "girlfriend" Laughing
...
jtgonzalez

Dec 21, 2008, 10:22 PM
so i read yalls messages yall gonna have fun or what....i sound like a cow girl with the whole yall yeeeehaaawwww
...
IntheSouth

Dec 21, 2008, 10:25 PM
Laughing

Shocked i wonder if we will get fird or some **** for using this.. one of the leads told me **** like a month ago Paranoid
...
hellokitty6

Dec 21, 2008, 10:26 PM
oh oh Crying or Very sad
...
hellokitty6

Dec 21, 2008, 10:26 PM
Maybe our cowgirl can get us out of it Very Happy
...
IntheSouth

Dec 21, 2008, 10:28 PM
Surprised hope so.. lol. i wonder how many more people are logged into this that we work with and dont know about Laughing
all the managers and ****,
...
pocketizzle

Dec 21, 2008, 10:26 PM
hmmmmmmmmmmmmmmm, i hope not Crying or Very sad that would suck
...
jtgonzalez

Dec 21, 2008, 10:26 PM
Why would we get fired i thought they said we are able to get into phonescoop.So is this legal or not
...
pocketizzle

Dec 21, 2008, 10:27 PM
its illegal Paranoid
...
jtgonzalez

Dec 21, 2008, 10:28 PM
ya if we get fired lets all blame joe he got us into this Laughing
...
pocketizzle

Dec 21, 2008, 10:29 PM
Shocked no~!!!!!!!!!!!!!!!!
...
IntheSouth

Dec 21, 2008, 10:31 PM
Laughing Cool

its all pocketizzles fault.. actually me and a previous employee taught joe,, so... yeah sorry Embarassed
and i recommend you dont say names
they could be watching Shocked Paranoid
...
IntheSouth

Dec 21, 2008, 10:31 PM
Laughing i ****ed up there
...
pocketizzle

Dec 21, 2008, 10:32 PM
Surprised thats rite jessica. Paranoid ooops hope no one is watchin
...
IntheSouth

Dec 21, 2008, 10:33 PM
Laughing
...
IntheSouth

Dec 21, 2008, 10:33 PM
Shocked
...
pocketizzle

Dec 21, 2008, 10:34 PM
lol,,,,,,,,,,, you got it boss Laughing
...
IntheSouth

Dec 21, 2008, 10:36 PM
Cool so when do you need the truck to move.. the stuff Paranoid
...
pocketizzle

Dec 21, 2008, 10:38 PM
im thinking on the 26th, , i wanted to throw a cook out and beers at the end. u know to show sum love Rolling Eyes
...
IntheSouth

Dec 21, 2008, 10:44 PM
Very Happy sounds good. ill let.. you know who know. Shocked Laughing you got his new number right?
...
pocketizzle

Dec 21, 2008, 10:45 PM
yeah i got his number, by searchin his esn , i had lost the new number
...
IntheSouth

Dec 21, 2008, 10:46 PM
how did you get his esn Shocked thats creepy.
...
pocketizzle

Dec 21, 2008, 10:49 PM
Laughing im a genious, i dont know how to spell though
...
IntheSouth

Dec 21, 2008, 10:53 PM
Laughing
...
jtgonzalez

Dec 21, 2008, 10:36 PM
this is sooo boring cant wait till joe gives my 1,000 for my sevret santa
...
hellokitty6

Dec 21, 2008, 10:38 PM
hey i want a secret santa like that Crying or Very sad
...
IntheSouth

Dec 21, 2008, 10:39 PM
Very Happy lucky
...
jtgonzalez

Dec 21, 2008, 10:42 PM
hey hellokitty ill show u a really special kind of secret santa Wink Very Happy Laughing
...
pocketizzle

Dec 21, 2008, 10:43 PM
hmmmmmmmmmm, Drooling what did u have in mind
...
IntheSouth

Dec 21, 2008, 10:45 PM
Laughing Surprised maybe i should step out of the room..
...
hellokitty6

Dec 21, 2008, 10:47 PM
maybe i should step out too Shocked
...
pocketizzle

Dec 21, 2008, 10:48 PM
Rolling Eyes i guess its only me and jess
...
hellokitty6

Dec 21, 2008, 10:49 PM
Ooooo i guess im gonna jump back in Smile Drooling
...
IntheSouth

Dec 21, 2008, 10:52 PM
Shocked dont do it!! its dangerous..
...
pocketizzle

Dec 21, 2008, 10:53 PM
sounds like a fun party Shocked
...
hellokitty6

Dec 21, 2008, 10:59 PM
Ya it does sound a lil dangerous just like i like it Cool
...
hellokitty6

Dec 21, 2008, 11:00 PM
So what happened to da cowgirl? Eh?
...
hellokitty6

Dec 21, 2008, 10:44 PM
like what Embarassed
...

You must log in to reply.

Please log in to report a message to the moderator.


all discussions

Subscribe to Phone Scoop News with RSS Follow @phonescoop on Twitter Phone Scoop on Facebook Subscribe to Phone Scoop on YouTube Follow on Instagram

 

All content Copyright 2001-2015 Phone Factor, LLC. All Rights Reserved.
Content on this site may not be copied or republished without formal permission.
2